Avatar billede vedikkeit Praktikant
17. januar 2012 - 14:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook vil ikke sende mails fra MAPI

Har et problem med outlook 2007 på win XP Pro. den skal sende en mail fra et program via MAPI, og mailen bliver oprettet i programmet, vedhæftet en PDF fil og lagt i Outlooks udbakke, men så sker der ikke mere før jeg åbner outlook hvor mailen så bliver sendt.
Hvordan får jeg outlook til at sende mails modtaget fra MAPI selvom den er lukket ned? det har virket før, godt nok i Outlook Ekspress. Jeg har både IMAP og POP3 opsætning på outlook kontoen uden at det gør en forskel. SMTP er google apps server.
Avatar billede vedikkeit Praktikant
18. januar 2012 - 11:29 #1
vil lige tilføje at words mails heller ikke bliver sendt før outlook bliver åbnet. så det relaterer sig ikke til et specielt program, andet end outlook :-)
Avatar billede vedikkeit Praktikant
16. februar 2012 - 13:17 #2
Tilsyneladende ikke mange mapi eksperter herinde. :-(