Avatar billede saint_dk Nybegynder
06. august 2001 - 01:51 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Norton får bl.a. Explorer og Frontpage til at gå ned..

Hvad er det er får bl.a. Windows Explorer og Frontpage til at gå i stå, når man har Norton kørende med autoprotect.

Det er bestemte sider og bl.a. www.ofir.dk som låser fast hvergang man har enabled norton, men der er ingen problemer hvis den er disabled.

Er der nogen forslag ?
( ny norton duer ikke, 3 stk prøvet )
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. august 2001 - 06:59 #1
Nogle vil sige at du skulle skaffe et andet Anti Virus program ....

Hvilken version bruger du?
Avatar billede jgk Nybegynder
06. august 2001 - 07:32 #2
Kører du med ME?
Har selv samme problem i øjeblikket..:-)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. august 2001 - 07:35 #3
ME = Millions of Errors?
Avatar billede saint_dk Nybegynder
06. august 2001 - 08:55 #4
JGK..

Jeg kører med ME..

Det sjove er at problemerne først startede i torsdags, jeg havde forinden haft et par mails som var opsnappet af Norton og renset af Norton uden held, derfor blev mailindholdet slettet.

Hvorfor gør Norton dette ved min computer, har aldrig haft problemer før, har endda reformateret harddisken uden held.
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2001 - 12:07 #5
Hej

Det samme er sket for mig i 98.. startende efter at jeg downloadet en update i fredags.

Peter har lavet noget rigtigt l...

Bare til en orientering.
Avatar billede jgk Nybegynder
06. august 2001 - 16:49 #6
Min begyndte også efter en opdatering af Norton, pludselig ville nogle af mine programmer ikke starte og jeg kunne hverken installere eller afinstallere dem igen.

Fik også at vide at der var en fejl i min bios - Hvem har pillet der??
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
06. august 2001 - 17:37 #8
Virker det når du disabler Norton AV autoprotect ?

Prøv evt. konfigurer Norton AV under autoprotect og fjern kryds i Run or opened og created or downloadet og se om det virker
Avatar billede jgk Nybegynder
06. august 2001 - 20:48 #9
blueved1> Har samme problem med ofir.

Uanset om jeg lukker Norton 2000 og ZoneAlarm ned vil den ikke åbne.

Andre gode forslag til hvilken fejl/program der har ødelagt PC\'eren?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
06. august 2001 - 21:46 #10
Har selv kørt med Norton AV på WinME. Det virkede ikke ret godt. Norton AV sløvede mit internet så meget at det kørte \"dobbelt\" så hurtigt hvis Autoprotect ikke var slået til.
Avatar billede djblues Nybegynder
07. august 2001 - 13:36 #11
Hmm, det ser ud til at problemrene kun er på
Win95/win98 og WinME, da jeg ikke har dem på Win2K

Avatar billede kmjk Nybegynder
07. august 2001 - 14:39 #12
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
08. august 2001 - 17:44 #13