Avatar billede saint_dk Nybegynder
06. august 2001 - 01:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programlinje låser...

Office programlinjen låser i windowsopstart, kan ikke afbrydes via manager, så går maskinen i blå skærm.

Også her er der norton installeret og den kan ej heller lukkes op fra tray-bakken, så låser maskinen igen..

Nogen ideer ??
Avatar billede rasmus_a Nybegynder
06. august 2001 - 22:12 #1
afinstaller norton. lortet får mange computere (med windows) til at gå i lort..
Avatar billede robotten Praktikant
17. august 2001 - 09:22 #2
Har du evt. prøvet at afinstallere programlinien fra Office (du kan jo altid installere den igen...)??
Jeg kører selv med Norton, og har ikke oplevet nogen problemer.

/Robotten
Avatar billede robotten Praktikant
06. september 2001 - 09:07 #3
Har du prøvet at foretage en geninstallation af begge programmer (Norton og Office)? Kunne være, at der var en beskadiget systemfil.
El. måske afinstallere ét program ad gangen, og se om det afhjælper problemet. Så ved man da i det mindste hvilket det er \"skyldneren\"

/Robotten
Avatar billede saint_dk Nybegynder
06. september 2001 - 12:39 #4
Alt er prøvet, eneste mulighed var at reinstallere hele computeren forfra.
Fejlen har ligget i Windows, ikke i office eller norton, det fandt jeg ud af ret hurtigt.
Jeg beklager, men jeg kan ikke bruge nogen af de indkommende svar til noget.
Avatar billede saint_dk Nybegynder
06. september 2001 - 12:40 #5
Problemet er løst !!