Avatar billede piaget Nybegynder
18. januar 2012 - 21:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Youtube eller lign program.

Når jeg sidder og surfer eller skriver på min iPad kunne det være rart, at kunne høre musik fra youtube eller lignende free app, hvor man selv kan lave playliste. Har DR radio, men vil som sagt gerne selv kunne vælge. Findes sådan en app?

Mvh Jens
Avatar billede pstidsen Novice
18. januar 2012 - 21:58 #1
Der er da en YouTube app præinstalleret på din iPad.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. januar 2012 - 22:25 #2
Så skal du vist have fat i Spotify. Der er ikke noget ret stort udbud til iOS af den slags da kun Spotify  har tilladelse til at lave sådan i DK. Alternativet er musikafspilleren på iPad'en. Men det kræver jo at du selv har købt musikken, enten i iTunes eller fra CDer.

Og pstiden: Når man åben en anden app end YouTube på iPad'en stopper den afspilning af videoen ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2012 - 06:32 #3
Avatar billede pstidsen Novice
19. januar 2012 - 14:45 #4
#2: Hmmm. Det vidste jeg ikke. Har heller ikke brugt app'en så meget. Men så er Spotify nok eneste løsning udover radio.

#3:
OS: WinXP/Vista/7
Det duer hvis ikke til en iPad ;)
Avatar billede pstidsen Novice
19. januar 2012 - 15:00 #5
Der er bare ikke en officiel disideret iPad App....
Avatar billede piaget Nybegynder
19. januar 2012 - 21:51 #6
Har også tænkt på spotify, men koster jo noget månedligt, men lukker den ned, hvis jeg kører en ny app?
Kan tapinradio installeres på en iPad?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2012 - 21:59 #7
nej det ser ikke ud til det desværre.
er ellers en god afspiller (gratis)
Virker kun med Windows.
Avatar billede kjeldsted Novice
19. januar 2012 - 22:00 #8
Spotify fungere som musikafspiller på iPad'en. Det vil sige at selve processen med at afspille playlisten kører indtil iPad'en slukkes eller man beder den om at stoppe. Jeg benytter selv Spotify en del, også på min iPad, netop fordi jeg kan høre musik mens jeg tjekker mails og sådan. Men man skal jo altså betale for den feature (hvilket vel også er reelt nok. Kunstnere skal vel også have lidt betaling for sit arbejde).

Og hvad angår TapInRadio, synes jeg det ligner et Windows program, og ved egentlig ikke hvad det har med sagen at gøre. Ret mig hvis jeg tager fejl :)
Avatar billede piaget Nybegynder
19. januar 2012 - 22:07 #9
Det er også min opfattelse af tapinradio. Jeg vil prøve spotify og ja lidt penge skal de kære musikere jo have. Skriv du bare et svar til pointgiving.
Avatar billede pstidsen Novice
20. januar 2012 - 14:26 #10
Spotify findes da også i en gratisversion???
Avatar billede piaget Nybegynder
22. januar 2012 - 20:48 #11
Det gør jeg
Avatar billede pstidsen Novice
22. januar 2012 - 21:56 #12
Du skal ikke selv lægge svar. Det skal den der har løst problemet og det må i dette tilfælde være kjeldsted.
Avatar billede kjeldsted Novice
22. januar 2012 - 22:12 #13
Her er så et svar.

#10: Jeps. Men den virker ikke på Mobile enheder ;)