Avatar billede nordania Praktikant
19. januar 2012 - 14:08 Der er 1 løsning

Overføre data fra en pc til ny pc

Har fået ny computer, og skal have concorde c5 light med over fra den gamle computer.

Jeg har installeret programmet, og overført c5 mappen fra den gamle... Men når jeg vil åbne
programmet skriver den

Programmet eller funktionen "/??/C:/windows/system32/BIVBX30N.exe" kan ikke starte eller
køre pga. inkompatibilitet med 64-bit versioner af windows. Kontroller hos leverandøren af programmet, om der er en 64-bit windows-kompatibel version af programmet tilgængelig.

Jeg kørte Windows XP, men den nye pc er Windows 7

Håber nogle kan hjælpe....
Avatar billede Gert_Lynge Nybegynder
19. januar 2012 - 14:19 #1
Hej

Du har formentligt en noget gammel version af C5 (version 3.0 eller ældre?).

Du skal opgradere til en ny udgave af C5 for at du kan køre den på 64 bits Windows 7.

Kontakt mig evt. hvis du ikke allerede har en C5 forhandler der kan hjælpe dig.

MVH
  gsl@systemconnect.dk