19. januar 2012 - 18:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Langtidstest internetforbindelse

Er der nogen der kender til et program der kan langtidsteste En internetforbindelse
Vi mistænker at et eller andet er ustabilt, men det er ikke nok med En enkelt test, men Erik Nordstrøm lang række tests med et interval (Eks hvert 5minut i et døgn) og så få En rapport
Avatar billede giweo Juniormester
19. januar 2012 - 18:11 #1
Spørg din Internet leverandør om de ikke kan udarbejde sådan en for dig.

TDC fx - gør det gerne og sender din en mail med resultaterne
19. januar 2012 - 19:09 #2
Avatar billede leif Seniormester
20. januar 2012 - 21:06 #3
Jeg kender et par værktøjer, men det er mest værktøjer til at køre på en Linux maskine fx. Debian eller Ubuntu og noget I selv skal køre. I skal dog huske at der kan være flere faktorer til at en forbindelse kan være ustabil, det kan være jeres egen router (Hvis det er egen router), så man bør teste op imod ens gateway 2 steder fra, nemlig både inde og udefra.
05. februar 2013 - 09:09 #4
ja. det blev jeg jo så ikke så meget klogere af! men tak for forsøget..