Avatar billede knowman Juniormester
21. januar 2012 - 18:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3D hvordan?

Jeg har købt en lækker Asus G74S, som jo har 3D-skærm. Men hvordan kommer jeg igang med at bruge 3D? Der ligger et ikon på skrivebordet, som hedder 3D demo. Når jeg klikker på det, starter den en film op i Windows Media Player, men der vises bare to identiske billeder ved siden af hinanden. Det er der ikke meget 3D over. Hvad gør jeg galt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2012 - 20:34 #1
Du skal have fat i et par 3D briller som understøtter NVIDIA 3D Vision som det hedder.
f.eks. http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=6029&menu=
Avatar billede knowman Juniormester
20. februar 2012 - 03:22 #2
Svaret var at jeg skulle enable 3D.