Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
23. januar 2012 - 10:02 Der er 6 kommentarer

Asus u35jc lukker automatisk ned!

Hej computereksperter.

Jeg har en bærbar (Asus u35jc). Den lukker selv ned når den kører på batteri. På strøm virker den perfekt.

Her er der lidt specs.
http://speccy.piriform.com/results/nQjJUM3fl3hUBSM1DBPK5qB

Det ser ikke ud til at være et varme problem da den også lukker ned når den kun er 50 grader.

Her er mit batteri
http://dl.dropbox.com/u/17537361/Batteri.jpg

Bærbaren er 14 måneder gammel, så batteriet burde da ikke være kaput.

Den kører 10-30 min når den kører på batteri. Hvis jeg tænder den igen stadig kun på batteri kan den max kører i 5 min, hvis den da ikke bare lukker ned under opstarten.

Hvad kan der være galt?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede jaboy Nybegynder
23. januar 2012 - 11:06 #1
for mig lyder der som der er noget glat med batteriet (ja ... det kan godt lade jeg gøre efter kun 14 måneder)

som jeg kan se i dine specs har du batterycare ... siger den noget ?!
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
23. januar 2012 - 12:36 #2
Hvad mener du med hvad batteryCare siger?

Der er et billede i min første post om batteryCare
Avatar billede Taner Nybegynder
05. februar 2012 - 13:15 #3
Jeg har præcis samme problem med præcis samme computer. Jeg købte endda også min 10. februar 2010, så den er næsten 14 måneder gammel.
Avatar billede Askethorsteinsson Nybegynder
11. februar 2012 - 10:19 #4
Jeg har præcis sammen problem. Købte min (asus u35jc) i januar 2011,så ca lige så gammel som din... hm... begynder der at tegne sig et billed af en generel fejl her, eller hvad?
Avatar billede Fesser88 Nybegynder
30. juli 2012 - 23:18 #5
Er netop faldet over jeres tråd, og har præcis (!) samme problem også. Købte i februar 2011 og for nogle måneder siden begyndte det at gå stærkt ned af bakke. Hurtigt kunne min u35jc kun holde på batteri i noget der ligner 5 minutter før den går ud.

Hvad endte I med at gøre ved det? Købte I et nyt, eller fik I asus til at afhjælpe fejlen?
Avatar billede allankidjensen Nybegynder
24. januar 2013 - 14:59 #6
Købte min Asus U35J i februar 2011.
De sidste 2 dage (23/24 februar 2013 er den pludselig begyndt at slukke, selvom den viser 65-70 % batteritid tilbage (ca. 2 timer)

FUCKING ÆV (ved godt batterier slides...meeen)