Avatar billede nk905 Nybegynder
25. januar 2012 - 11:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forbinde Samsung galaxy s wifi 5.0 tab til Kies

Hej!

Jeg har købt et Samsung TV og med det fulgte tabletten Galaxy S wifi 5.0, som jeg ikke har haft held med at forbinde til Kies. Jeg har prøvet lidt af hvert, at afinstallere og geninstallere Kies, lave fejlsøgning, skrevet til Samsung og ledt på nettet, men foreløbigt er der intet der har virket for mig. Hvis nogen har nogen ideer til hvad man kan gøre, ville jeg være meget taknemmelig!

Mvh

Nikolaj
Avatar billede nk905 Nybegynder
10. marts 2012 - 08:05 #1
løsning fundet
Avatar billede brainlesser Nybegynder
12. maj 2012 - 13:00 #2
Hej,

hvad var din løsning ?
Jeg har et lignende problem med YP-G70.

Mvh

Brain-less
Avatar billede nk905 Nybegynder
12. maj 2012 - 18:01 #3
Hej!

Det var egentlig meget nemt:)

1) Installer KIES på computeren
2) Gå ind i "Indstillinger"
3) Vælg "Trådløst og netværk"
4) Vælg "USB-indstillinger"
5) Marker "Samsung KIES"
6) Forbind til computeren og start KIES

Så skulle det gerne virke:) Ellers må du endelig skrive igen!

Mvh

Nikolaj
Avatar billede brainlesser Nybegynder
13. maj 2012 - 10:33 #4
Hej,

tak, det virkede fint og jeg fik opgraderet til 2.3.5.
Nu kan Kies så ikke umiddelbart længere connecte til enheden og det er seneste Kies version.
USB indstillinger står stadig til Kies.

Det må jeg lige have set på :-)
Nu er der jo også understøttelse for FOTA, så det er måske ikke så nødvendigt med Kies. Skal bare have oprettet en Samsung konto.

Taknemmelige hilsner
Avatar billede nk905 Nybegynder
13. maj 2012 - 11:18 #5
Hej!

Så lidt:) Nogle gange tror jeg man skal prøve først at starte KIES og så forbinde enheden, ellers også at gøre det omvendt, altså først forbinde og så starte KIES...Håber det vil virke!

God søndag!
Avatar billede jba2006 Nybegynder
01. februar 2013 - 17:50 #6
Hejsa
vi har en Samsung Galaxy S 5 Wifi og model YP-G70
Den har Android version 2.2.2. Vi vil gerne opdatere Android systemet, og forsøger at finde en opdatering via Kies. Kies kan ikke finde nogen, men søger man rundt omkring på nettet så kan man godt finde nyere versioner som 2.3.6. er der nogen som har erfaringer med hvad der sker hvis man opdaterer til dette ?
På forhånd tak for svarerne