Avatar billede BUILDDK Mester
25. januar 2012 - 11:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

internet download lang som

hej jeg sider på et firma netværk hvor hvors pc lige pluslig ik kan hente mere ind 130 kb i sek hvor vi hente 3 mb i sek føre hend findes der et program som kan test hvad der går galt og jeg tænker ik på tdchastihestester på for hånd tak
Avatar billede Ricki-h Nybegynder
25. januar 2012 - 12:42 #1
Hvis du sidder hos et firma hvor der er andre med computere, kunne det så tænkes at andre måske downloader?
Avatar billede BUILDDK Mester
25. januar 2012 - 12:58 #2
der igen af os der downloader lige pt ind for den sist time plus
det har været sådan i  3 uger nu
Avatar billede BUILDDK Mester
25. januar 2012 - 12:59 #3
finder der et program der kan test hvad der galt og ik tdc hastihesdtest
Avatar billede Ricki-h Nybegynder
25. januar 2012 - 13:07 #4
Du kan jo prøve http://www.speedtest.net/ , men skulle mene at det er det samme princip.
Hvad er der galt med den TDC har?
Kører du trådløst? I så fald prøv at genstart din router.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2012 - 20:57 #5
Hvis du normal kun lukker din pc ned i dvale, så prøv at lade den gå helt ned og vende med en genstart fra bunden af.
Prøv først evt at reparere forbindelsen.
#4 Genstart af router er også en god ide.
Avatar billede BUILDDK Mester
24. marts 2013 - 00:19 #6
-