Avatar billede jdjensen Juniormester
26. januar 2012 - 13:54 Der er 1 løsning

Paste excel rækker ind i Word tabel rækker

Hej,

Jeg har i excel en celle med X antal rækker som hver har noget tekstindhold. Jeg vil gerne paste disse rækker ind i en tabel jeg har lavet i word. Men når jeg forsøger at paste det ind smider den alle rækker jeg har kopieret fra Excel ind i den samme række i min Word tabel.

Jeg har jo lavet tabellen i word sådan at hver 2. række er gråtonet. Derfor vil jeg gerne at hver række i excel svarer til en række i min tabel i Word.

Hvordan skal det lige løses?
Avatar billede iver_mo Nybegynder
27. januar 2012 - 13:45 #1
Hvis jeg kopierer min tabel fra Excel og går over i Word og højreklikke på tabellen der og vælger "Flet tabel", så gør den det ønskede.