Avatar billede eliot Juniormester
26. januar 2012 - 17:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Avast kan ikke starte

Hej

Jeg har problemer på en Vista PC der har fået en grim virus der gør at Avast virusprogrammet ikke kan køre. Jeg har prøvet at downloade Avast igen og geninstallere den, men den starter med et rødt kryds og siger den ikke kan starte. Når jeg bruger FIX knappen er det samme problem.

Jeg har også prøvet at bede Avast om at lave en bootscan, men den gør det ikke når jeg starter pc'en igen.

Hjælp

Hvordan får jeg virussen væk?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2012 - 17:58 #1
Prøv om denne her kan hjælpe. Ellers prøv Avast i fejlsikker tilstand. http://www.malwarebytes.org/
Avatar billede mediman Nybegynder
26. januar 2012 - 18:22 #2
Hvorfor tror du at det er en virus?

Jeg havde det samme problem på en XP for et par dage siden. Slettede den gamle Avast først og installerede derefter en ny.

Det virkede fint.
Avatar billede eliot Juniormester
26. januar 2012 - 19:51 #3
Jeg fik Avast helt afinstalleret og geninstalleret og nu virker det. Måske det ikke var en virus, men den forkommer mig at være blevet meget langsom. Tak for hjælpen drop et svar
Avatar billede mediman Nybegynder
26. januar 2012 - 19:58 #4
svar