Avatar billede mandarinen Praktikant
26. januar 2012 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde harddisk

Hej!

Har flyttet en harddisk fra en netværksdisk (Netgear Ready Nas) til en e-sata diskkabinet.

Nu kan jeg ikke bruge den flyttede disk.

Jeg kan se at den er i enhedshåndteringen, men i diskhåndteringen er der blot et billede af en disk med et rødt kryds hen over, og der hvor der for de andre diske står  "Dynamisk xxx.xx GB Online" står der ud for den nye disk blot "mangler".

Hvordan kommer jeg i kontakt med min "nye" disk?

Håber nogen har en god ide...
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2012 - 20:41 #1
- Find ud af hvilket filsystem din Nas bruger (formentlig ext3)
- Find et værktøj der kan læse det filsystem (går ud fra du sidder med windows)
Avatar billede mandarinen Praktikant
26. januar 2012 - 21:24 #2
Jeps - fandt et ret godt program, og har takket været dig nu fået mig ind på rette spor.

Du er velkommen til at smide et svar ...

--- og tak!
Avatar billede chalde Seniormester
26. januar 2012 - 21:28 #3
Np :)
Bare behold point.
Avatar billede mandarinen Praktikant
29. januar 2012 - 19:47 #4
Lukket óg takker