Avatar billede crjensen Juniormester
27. januar 2012 - 23:17 Der er 2 kommentarer

Gendanne Acer One fra jolicloud

Jeg har en netbook, Acer Aspire One (D250).
Der var Windows installeret.
Så ville jeg afprøve styresystemet JoliCloud, og valgte den udgave, hvor Windows slettes og JoliCloud indtager hele computeren.

Nu vil jeg gerne af med JoliCloud og geninstallere Windows.
Jeg har Windows liggende på et usb-drev.

Jeg forsøger at gen-installere Windows fra usb-drevet, men får efter nogle sekunder beskeden, at Windows ikke kan installeres, fordi partionerne nu ikke længere er NTFS.

Hvad gør jeg nu?

Der er som sagt ren JoliCloud på netbooken nu.
Kan jeg downloade noget, som kan puttes på en USB og som ved reboot af netbook'en kan lave partionerne om, sådan at jeg bagefter kan gen-installere Windows?
Avatar billede hjolsen Ekspert
28. januar 2012 - 07:44 #1
Avatar billede crjensen Juniormester
28. januar 2012 - 10:38 #2
Super, det virkede! Tak!