Avatar billede tangoline Nybegynder
28. januar 2012 - 11:45 Der er 4 kommentarer

min computer læser ikke min memory stick

hej
fra mit kamara prøvede jeg at overføre billederne til min computer ved hjælp af memory stick, som jeg har gjort før. Men den kunne ikke læse den. Ved porten lyser der en grøn lampe dvs tage imod. Men intet i stifinder og ingen vindue der dukker op.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Tak
Tangoline
28. januar 2012 - 12:03 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede romeo Nybegynder
28. januar 2012 - 12:09 #2
Som karise skriver, vi har ingen aning om hvordan at hjælpe.

Men hvis det er Windows.
Højre Klik på Computer,Klik administrer.
Klik på Disk håndtering.
Kan du se en disk på USB diskens Størelse, Og er der et drevbogstav ved den. Hvis ikke højre klik, vælg Skift drev bogstav (mener jeg den hedder.. ) Tilføj et drev bogstav.. F.eks.F/G eller hvad der måtte være frit.

Er det en Mac eller linux. så jeg desværrer lost.
Avatar billede tangoline Nybegynder
29. januar 2012 - 16:52 #3
Tak for hjælpen :-)
Det er windows
Så nu kan jeg nyde mine billeder
Avatar billede romeo Nybegynder
29. januar 2012 - 18:49 #4
Det var da så lidt.