Avatar billede StarMedia Nybegynder
28. januar 2012 - 19:03 Der er 1 kommentar

Problemer med integrering af Facebook Comments

Hej alle.

Håber her, at der er nogen der har lidt erfaring og lidt forstand på Facebook social plugins. Jeg er igang med at implementere Facebook Comments, men det volder mig lidt problemer.

Nogle der kan forklare mig 100% hvordan det foregår?

Jeg har tilføjet denne kode, til min fil nyhed.php, hvor Facebook Comments skal hentes.

<?php
$info = mysql_query("SELECT * FROM nyheder WHERE id = '$id' AND slettet='nej'") or die(mysql_error());
$vis = mysql_fetch_array($info);
?>

<div class="fb-comments" data-href="http://127.0.0.1/musicupdatesv3/nyhed.php?id=<?=$hent['id']?>" data-num-posts="3" data-width="560"></div>

Gør jeg mon noget forkert her?
Avatar billede olebole Juniormester
28. januar 2012 - 20:34 #1
<ole>

Hvad sker der?
Hvad sker der ikke?
Hvad havde du forventet skulle ske?
Får du nogen PHP-fejl?
Har du slået alle fejlmeddelelser til i PHP?
Hvis du får fejl, hvad siger de så?
Hvad ligger der i $hent['id']?
Har du prøvet at udskrive $id i din SQL-sætning?

/mvh
</bole>