Avatar billede edin22 Nybegynder
29. januar 2012 - 10:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere windows 7

Hej, jeg har nu haft Linux installeret på en gammel bærbar, men det da jeg blev træt af styrsystemet. Jeg valgte herefter at slette alle partitioner, som nok var en dum ide. Da jeg havde slettet alle partitionere, og skulle til at installere Windows 7, kunne jeg ikke.
Den fandt harddisken men ingen partition.

Kan det have noget at gøre med, at når jeg opretter en partition via Ubuntu install?? Fordi når jeg gøre det, så spørger den om hvordan jeg vil bruge den. Her kan jeg vælge forskellige filsystemer, men her iblandt findes der ikke NTFS!!

Vigtigt information:
Der er ikke WINDOWS på pc'en, der er kun Ubuntu installeret...

Håber i kan hjælpe mig...
Avatar billede poko1 Ekspert
29. januar 2012 - 10:20 #1
Kan du heller ikke slette og oprette en ny enhed?
http://gratisupload.dk/vis_billede/672760/
Avatar billede edin22 Nybegynder
29. januar 2012 - 10:31 #2
#1 Jeg bruger nogle kopier er Windows, som er lavet via acer recovery.
Men det er satme en god ide, at prøve med de rigtige cd'er/dvd'er.

Tak POKO1 :*
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2012 - 10:34 #3
Avatar billede edin22 Nybegynder
29. januar 2012 - 10:42 #4
#1 Det ser ud til at det virker :D
Tusind tak, smider du et svar?

#3 Tak, men det ser ud til at jeg har ordnet det. :D
Avatar billede poko1 Ekspert
29. januar 2012 - 10:49 #5
Læg blot selv et svar husk at acceptere så tråden er lukket.
Avatar billede edin22 Nybegynder
29. januar 2012 - 10:51 #6
Okay :)