Avatar billede buxxy Praktikant
29. januar 2012 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AVG har detekteret af Firefox har for stort et hukommelsesforbrug

Hej Eksperter.

Jeg er begyndt at få nogle irriterende fejl-meddelelser fra min AVG.

Meddelelsen lyder som flg. i et pop-up nede i højre hjørne:

AVG har detekteret, at følgende program har et stort hukommelsesforbrug:

Firefox

Anvendt hukommelse i alt 208 MB

AVG anbefaler, at programmet lukkes og genåbnes for at give en bedre ydelse.

Denne meddelelse får jeg på alle mulige forskellige sider - i ny og næ.

Jeg har scannet med AVG + CCleaner. De kunne ikke finde noget skidt.

Jeg har selvfølgelig først søgt på Google efter lignende problemer, og det undrer mig faktisk at jeg ikke engang kan finde ét eneste lignende eksempel. Derfor er jeg også lidt i tvivl om det egentligt er virus/skidt/snavs mm. der ligger til årsag herfor. Hvis ikke det skulle være det, ja så beklager jeg selvfølgelig oprettelse af spørgsmål under evt. forkert kategori.

Nå, jeg håber på her er et skarpt hovede der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at komme problemet til livs.

Anyway, så fortsat god vinterdag til Jer alle!

NB: Jeg har oploadet et billede af den pop-up her:
http://www.dvdside.dk/images/avg_error_message.jpg
Avatar billede buxxy Praktikant
29. januar 2012 - 13:44 #2
Ahhh, hehe såre simpelt - hvis bare jeg kunne finde noget om det. Måske fordi jeg søgte på dansk..

Nå, hvis du lige smider et svar, så kan vi lige få afregnet.

Jeg siger dertil mange tusind tak!
Avatar billede buxxy Praktikant
12. juni 2012 - 01:01 #3
Jeg bliver ved at modtage mail vedr. det her åbne spørgsmål.

Nu har det vel stået længe nok åbent - så jeg lægger nogle point og tager dem selv, således emnet ikke længere er åbent.