Avatar billede danielkoch Nybegynder
30. januar 2012 - 15:54 Der er 5 kommentarer

Skifte Grafikkort i Bærbar?

Hej ville hører om det er muligt at skifte dit grafikkort i den bærbar? Har nemlig købt en mm-vision nb2575nog vil gerne proppe et lidt bedre grafikkort i giver 60 point hvis i giver mig et godt svar ;)
Avatar billede thov Forsker
30. januar 2012 - 16:29 #1
Nej, for 'grafikkortet' i en bærbar er en LSI kreds, loddet direkte på bundkortet.
Avatar billede thov Forsker
30. januar 2012 - 16:40 #2
Men du kan købe en adapter til Express-porten og et (eller to) almindelige grafikkort.
Så rykker det, men så er det ikke længere en bærbar computer, og prisen er høj :-(
Avatar billede danielkoch Nybegynder
30. januar 2012 - 18:46 #3
Ok tak for hjælpen så må jeg jo inten købe en ny bærbar eller stationær her om et halftime år da jeg er professionel gamer men samtidigt skal have noget nemt at slæbe rundt med til lan osv ... du har ikke evt en ide til en bærbar med endnu bedre grafikkort end den jeg har?
Avatar billede danielkoch Nybegynder
30. januar 2012 - 18:54 #4
Nej bare glem det men hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede thov Forsker
30. januar 2012 - 21:45 #5
Poin t tager du bare selv, ved at lægge et svar, som du accepterer :-)