Avatar billede caulnian Nybegynder
01. februar 2012 - 11:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rettigheder ved reparation af iPhone?

Jeg står i den situation, at jeg skal have skiftet mit bagcover på min iPhone.

Hvilke rettigheder har jeg, hvis jeg tager den til en uautoriseret reparatør? Her tænker jeg på dem, der tilbyder reparationer online eller telebutikker på Nørrebro fx...
Avatar billede trim Praktikant
01. februar 2012 - 17:50 #1
Apple reparerer ikke dit cover mener jeg men tilbyder dig en ombytningstelefon til 1700.
Avatar billede ThomasBTDK Praktikant
02. februar 2012 - 11:30 #2
Hvis du vælger at bruge en uautoriseret reparatør, er jeg ret sikker på at din garenti forsvinder.
Så de rettigheder du har herefter, er dem som den uautoriseret reparatør herefter tilbyder dig.

Jeg har flere steder set, at de skifter skærme - og så tilbyder 2 års garanti på hele telefonen.
Avatar billede Stara88 Nybegynder
15. maj 2012 - 23:21 #3
Tag kontakt til www.VIPhone.dk eller www.Repiphone.dk