Avatar billede yvstre77 Praktikant
03. februar 2012 - 23:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

dynamisk disk mangler

har kommet :-) til at smide en windows 7 cd i min computer, og den har loadet filer ind på disk, dvs jeg har ikke bedt om at slette nogen partioner, eller oprette nogen, eller bedt den om at installere windows 7 på den, men ikke desto mindre er denne disk nu ubrugelig.............. :-( "backup disk"  jeg har prøvet at genaktivere den uden held, og så tænkte jeg at jeg har før oplevet at nogen herinde er lidt mere teknisk end mig... så et råb om hjælp herfra
Avatar billede yvstre77 Praktikant
07. februar 2012 - 20:35 #1
hmmm anyone
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2012 - 21:22 #2
Det tror jeg du kan klare med "Gparted"
Avatar billede yvstre77 Praktikant
07. februar 2012 - 21:51 #3
og hvis jeg laver lort i den? jeg mener jeg overvejer at sende den ud af byen for at få proffer til det, eftersom alle mine billeder fra 7 år tilbage er på... "konen er temmelig vred"?
Avatar billede yvstre77 Praktikant
07. februar 2012 - 21:53 #4
det skal lige siges at det er ikke min windows 7 disk.... den er gal med grunden til at jeg smed cden i var at jeg troede backup disken var min windows disk....
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2012 - 22:05 #5
Hvis du har andre planer er der jo li`som ingen grund til at kontakte mig - skal det forstås som at du har forsøgt at installere Windows 7 på disken, men at du afbrød FØR  formatering ??
Avatar billede yvstre77 Praktikant
07. februar 2012 - 22:14 #6
jeg har ikke andre planer!!!, jeg er bare nervøs....

ja, jeg smed cden, men hverken slettede eller sagde ja til noget... faktisk kom der intet frem på skærmen, jeg slukkede for computeren, derefter går det op for mig at jeg har prøvet at boote fra min backup disk :-(
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2012 - 22:18 #7
"jeg er bare nervøs...."  Hvad pokker lidt spænding i hverdagen skal der da til - er disken PT tilsluttet en computer som slave ??
Avatar billede yvstre77 Praktikant
07. februar 2012 - 22:22 #8
:-) ved jeg faktisk ikke, jeg kan kun huske slave som noget man kunne sætte med den  2-pin bag i disken, men den sidder i og bios samt Windows 7 kan se den
Avatar billede yvstre77 Praktikant
07. februar 2012 - 22:23 #9
altså 2-pin sidder ikke i, den sidder bare i computeren
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2012 - 22:31 #10
Altså disken sidder i computeren og windows kan se den ?? - Download TESTDISK 6.13 http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download og ring så til mig i morgen på tlf. 64 64 77 82  ( angiv lige ca. tidspunkt på helgec@bbsyd.dk )
Avatar billede yvstre77 Praktikant
07. februar 2012 - 22:40 #11
ja, der står bare at den er ugyldig.... og kan ikke genaktiveres.... det havde jeg ikke forventet... :-) men sætter stor pris på det, men er først hjemme 20.30 måske lidt sent... torsdag er jeg hjemme kl 17...
Avatar billede yvstre77 Praktikant
19. marts 2012 - 18:51 #12
hej helgec smid et svar så du kan få dine point
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2012 - 19:09 #13
Samler ikke point - snup dem selv
Avatar billede yvstre77 Praktikant
19. marts 2012 - 19:28 #14
np
Avatar billede yvstre77 Praktikant
19. marts 2013 - 19:17 #15
afslutter