Avatar billede Essendrup Nybegynder
04. februar 2012 - 18:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler send knappen når jeg skal sende fra andet program gennem Outlook Express

Hej

Er der nogle der kan hjælpe mig..

Jeg har et faktura program, som skulle kunne sende fakturaen med det samme man har lavet den. Den åbner en ny mail. Hvor Send knappen mangler.. Man kan besvare og videresende den, men ikke sende den.. I feltet hvor ens egen mail adresse normalt står, står der afsenders navn er ikke angivet..

Jeg har snakket med firmaet jeg har købt programmet af, de ved ikke hvad jeg skal gøre for at få den til at køre..

Håber der er et par friske svare.. Alle bud er meget velkommen.

På forhånd tak.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
04. februar 2012 - 19:10 #1
Lyder som om du har flere email-adresser i din outlook express og du derfor skal angive hvilken en du vil benytte til at afsende emailen med.
Desværre er dit faktura-program ikke i stand til at benytte flere adresser i email-programmet og du sakl derfor enten have lavet en opdatering af udbyderen af faktura-programmet eller du skal nedlægge dine ekstra email-adresser i outlook express, så der kun er en tilstede.
Avatar billede Essendrup Nybegynder
04. februar 2012 - 19:31 #2
Du har helt ret. jeg har flere mail adresser. De er slettet nu, så der kun er en men det hjalp desværre ikke...!:-(
Det var ellers er godt bud..
Avatar billede Essendrup Nybegynder
04. februar 2012 - 19:38 #3
Hov.. Jeg har hentet den nyeste opdatering af fakturaprogrammet..
Det hjælper heller ikke.. jeg har opdateret min outlook express til samme version som faktruaudbyderen råder til.. Det køre version 6.0.2900.5512.. Det var deres eneste bud på hvorfor det ikke virker.
De siger de kun har hørt om problemet en gang før men det var i Outlook..
Avatar billede Essendrup Nybegynder
04. februar 2012 - 19:40 #4
Skulle nogen have lyst til at teste selv kan man hente en gratis version at faktura programmet det hedder VP faktura..
Avatar billede Wally1973 Praktikant
04. februar 2012 - 21:48 #5
Har oplevet problemet før og det er den rigtige løsning, men måske Outlook Express stadigvæk står som om den har flere mail-adresser eller også så har dit fakturaprogram bare ikke opdaget det.
Gætter mest på at det er Outlook Express der er problemet.
Avatar billede Essendrup Nybegynder
04. februar 2012 - 22:36 #6
Jeg har imellem tiden indstalleret fakturaprogrammet på en anden computer, som køre med Windows live Mail.. Der køre den fint.. Så har jeg indstalleret Windows Live Mail på min egen computer og nu køre det.. Godt nok ikke i Outlook Express.. Men så må jeg jo nok vende mig til Windows Live Mail.. Så jeg lukker den igen her..
Tak for indsatsen..