Avatar billede vallin Juniormester
05. februar 2012 - 17:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows medie center kan ikke åbnes

windows medie center kan ikke åbnes. Forhindret af politik for softwarebegrænsning. Hvad er det?
vista quad core 2
vh/Erik
Avatar billede DonSkoD Juniormester
06. februar 2012 - 08:55 #1
Hvis du forventer at få hjælp af folk herinde skal du nok se at få lukket nogle af dine åbne spørgsmål og få afgivet points for korrekte svar.

Point ude: 480
Avatar billede vallin Juniormester
10. februar 2012 - 10:32 #2
hvad gør man, når der ikke står "accepteret" nogen steder.
man burde også kunne klikke på "ingen svar brugbare"
venlig hilsen
Erik
Avatar billede DonSkoD Juniormester
10. februar 2012 - 13:39 #3
Hvis der er en person, som har afgivet et svar i et af dine spørgsmål, vil du se en orange boks rundt om svaret. Her kan du så "vinge af" med et flueben, hvis du mener svaret har givet dig den løsning, som du leder efter. Når du har sat fluebenet, skal du scrolle ned i bunden, og trykke "Accepter svar og afgiv points".

Hvis du ikke mener at du kan bruge nogle af svarene, men gerne bare vil lukke spørgsmålet, kan du selv afgive et svar, hvor du bare skriver noget i stil med "svaret lukkes grundet manglende svar", hvorefter du sætter flueben i dit eget svar, og afgiver points.
Avatar billede vallin Juniormester
06. marts 2012 - 15:03 #4
www.recordere.dk havde svaret. Man skal installere en fil fra microsoft, så windows medie center igen bliver aktiveret. Jeg
kan desværre ikke finde svaret længere.