Avatar billede torbenso Nybegynder
05. februar 2012 - 21:38 Der er 1 løsning

Forbindelses problemer med lan harddisk

Jeg har en WD MyBook World som tilsluttes netværket.

Harddisken kan jeg se under netværksteder, men kan ikke komme i kontakt med den der kommer et vindue op hvor der står ''Der kan ikke opnår forbindelse til \\MYBOOKWORLD''

Pinger jeg den på netværket og får jeg en IP adresse frem, som jeg normalt ville kunne åbne som en side hvorpå jeg ville kunne logge ind på disken. Men denne side kan ikke findes.

Der plejer også at komme en disk frem under lager, denne kommer ikke frem under netværkstederne heller.

Disken starter op som en anden disk jeg har som fungere fint. Jeg har også prøvet at holde resetkanppen inde 40 sekunder under optæningen og på den måde genskabe den til fabriksindstilligerne, men stadig uden held.

Har nogen haft samme problem med at få forbindelse til deres mybook eller andre som kan hjælpe?
Avatar billede torbenso Nybegynder
05. februar 2012 - 21:48 #1
Firewallen var problemet.