Avatar billede senior54 Novice
06. februar 2012 - 08:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre antal i adresselinien

Kan jeg ændre antallet af adresser i adresselinien. Der vises kun 5, kunne godt bruge 10 (Explore9)
Avatar billede webweaver Praktikant
06. februar 2012 - 09:47 #1
Den må du nok prøve at forklare lidt bedre.
Flere adresser i adresselinien?

Tror du ikke mere du mener favoritlinjen, hvor du kan gemme adresser, så du hurtigt kan komme ind på de sider? :)
Avatar billede senior54 Novice
06. februar 2012 - 13:28 #2
Nej det er ikke favoritter.
Det er den linie hvori du indtaster feks. http://www.eksperten.dk.
Her vises de sidste 5 adresser du har indtastet men det er kun de sidste 5 der vises.Jeg kunne godt tænker mig der kunne værer flere end de 5.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2012 - 21:19 #3
I IE9: Alt-X - Internetindstillinger - fanebladet Indhold - klik indstillinger under autofuldførelse - sæt vinge i adresse og fjern vingen i de 4 bokse under denne.
Nu har du de sidste 25 besøgte hjemmesider.

Voila!:  http://peecee.dk/uploads/022012/Unavngivet7.jpg
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2012 - 21:20 #4
Avatar billede senior54 Novice
06. februar 2012 - 23:06 #5
"En bruger brokker sig over alle de point jeg har ude..."
Respekt - alle spørgsmål er lukket også dem der var 4 år gamle, på nær dette som bliver lukket nu.
Kunne bruge dit svar tak :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2012 - 20:38 #6
Tak for point :)