Avatar billede livse9 Nybegynder
06. februar 2012 - 11:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Betinget formattering til hel række - laver fejl

Hej

Jeg har et ark med ugedage i kolonne B. Hvis ugedagen er lørdag skal hele rækken være grå.

Jeg har lavet en betinget formattering: =$B3:$B33=$M$4  (i celle M4 står Lørdag - jeg har prøvet at skrive lørdag direkte i også uden held).

Af en eller anden grund laver den linierne hvor der står "Fredag" grå. Jeg undrer mig gevaldigt.

Er der nogen der har en ide til hvad fejlen skyldes?
Avatar billede livse9 Nybegynder
06. februar 2012 - 11:37 #1
Jeg har også prøvet med =$B3=$M$4. Og hvis jeg skriver "Søndag" i M4 laver den lørdag grå...
Avatar billede NCG Novice
06. februar 2012 - 12:52 #2
Formel er =($B1=$M$1)
virker fint for mig (Excel 2003)
Avatar billede livse9 Nybegynder
06. februar 2012 - 13:28 #3
SUPER - smid et svar, det var bare den manglende parantes :)
Avatar billede NCG Novice
06. februar 2012 - 14:22 #4
et svar ;)