Avatar billede curriculum Nybegynder
06. februar 2012 - 17:41 Der er 4 kommentarer

Hvilken mail signatur er bedst, attachment eller href til logo

Vi skal til at lave en ny signatur.
Hvad er bedst at bruge til firma logo, attachment eller en url til logoet ?
Avatar billede pstidsen Novice
06. februar 2012 - 17:55 #1
altså sådan en html signatur? a href synes jeg.
Avatar billede curriculum Nybegynder
06. februar 2012 - 17:58 #2
ja, en html signatur.

Min leder vil gerne bruge en url til logoet, men jeg kan ikke helt se fidusen.
Avatar billede pstidsen Novice
06. februar 2012 - 18:02 #3
Man slipper for en vedhæftet fil, som kan forvirre folk. Eller man bruger tid på at åbne noget som alligevel er for neden i mailen. Hvad ser du af fordele i vedhæftet og hvordan skriver du det som html? Jeg kendte kun a href metoden.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
07. februar 2012 - 06:12 #4
Problemet med HREF er at den sjældent bliver vist, da de fleste mailprogrammer i dag ikke automatisk åbner eksterne link.