Avatar billede theis-hansen Nybegynder
07. februar 2012 - 13:03 Der er 3 kommentarer

Photoshop: Hvordan ændre man farve på betræk på sofa?

Hej alle dygtige photoshoppere!

Jeg leder efter den smarteste teknik til at ændre farve og betræk på sofaer. Har ledt længe, men uden held. Ofte finder jeg råd til at ændre farven i 'Hue/saturation', men det er ikke den løsning jeg er ude efter.

Hvis jeg lige skal have speciferet problemmet så skal jeg bruge sammen teknik som de gør på bolig hjemmesider. Ligesom de gør brug på:
http://www.bolia.com/da-dk/catalog/denmark/bolia_dk/stuen/sofaer/seville/01-009-30_1262637.aspx
, hvor man altså kan skifte pudebetræk, eller se den ønskede sofa i læder.

Hvad dælen gør jeg?
Avatar billede kimwright Nybegynder
07. februar 2012 - 14:46 #1
Tjek youtube - masser er nemme guides til det

http://www.youtube.com/watch?v=Hz08TFuPFoM&feature=related
Avatar billede theis-hansen Nybegynder
07. februar 2012 - 14:47 #2
Det er nemt nok når det bare er farven man skal ændre. Men sværer når det er et helt andet betræk man skal have på, med en anden textur osv.
Avatar billede kimwright Nybegynder
07. februar 2012 - 15:04 #3
Ja det rigtigt, beklager, havde vidst ikke nærlæst dit spørgsmål ordentligt :(