Avatar billede kiksen1987 Novice
10. februar 2012 - 22:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny gaming PC til lige omkring 9000kr

Hey. Det står sådan jeg lige har været igennem en stor operation. og skal holde mig i ro i et stykke tid. Jeg skal have tiden til at gå med et eller andet og tænkte på at købe en ny Gaming PC og prøve nogle af alle de nye dejlige spil som er kommet på markedet.
Såsom Crysis 1, 2 - Battlefield 3 - MW 3 - osv. You get it :D

Som lille twist vil jeg også gerne have PC skal være på lager et sted tæt på Århus, så jeg har mulighed for selv at afhente den iløbet af næste uge. (13/2-17/2)

evt hos
www.pc-lager.dk
bilka
elgiganten
computer city

kan ikke rigtig selv komme i tanke om flere.

som sagt prisen er omkring de 9000kr men mindre kan også gøre det ;)og lidt mere gør heller ikke noget
Avatar billede Broxigar Praktikant
10. februar 2012 - 22:54 #1
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10467 Denne vil helt klart kunne trække hvad du vil spille, du skal bare lige vælge en ekstra harddisk da en SSD ikke har så meget plads.

Angående at du selv vil hente den, så vil du altid komme til at betale overpriser for noget som er outdated. Det tager normalt 3-5 dage for en computer fra Komplett at blive leveret, så hvis du bestiller i weekenden har du den formentlig onsdag eller torsdag.
Avatar billede kiksen1987 Novice
11. februar 2012 - 07:49 #2
Problemet der er jeg er som sagt været opereret og må selv kun løfte 2 Kilo eftersom min mavemuskel er blevet lavet om til 2 VOLA?!?! :D
Derfor var det et krav det skulle være tæt på Århus og på lager.
Jeg har hjælp i starten af næste uge til alle mine indkøb osv.
Ville helt klart normalt bestille alt online og bare vente.
Men det virker ikke rigtig som en mulighed.
Avatar billede kiksen1987 Novice
11. februar 2012 - 07:53 #3
ps. Ellers nice PC de har der.
Avatar billede kiksen1987 Novice
11. februar 2012 - 18:46 #4
Svarer selv siden der ikke ser ud til der kommer nogen andre ind :) og det ene svar der kom er fra Komplett og havde sagt det skulle være i Århus