Avatar billede kiksen1987 Novice
11. februar 2012 - 19:04 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

XBOX now or to late?

Hey. Jeg lavede spørgsmål om ny PC i Århus som ingen svarede på. Så tænkte jeg ville prøve at se på en Xbox istedet.
Men sidder og tænker hvad spil findes der til Xbox.
Og her tænker jeg Xbox only Spil.
Tænkte også på synes jeg havde hørt rygter om at Xbox så småt er på vej ud igen fordi de hvis snart kommer med nextGen Xbox? Er dette sandt? er det bedre jeg bare lader være og så køber den næste hvis den er rundt om hjøret? eller er det først om flere år og der kommer stadig masser af spil til Xbox?
Og hvad med multiplayer? Har hørt noget om det koster penge at spille online med Xbox? hvor meget er dette og hvordan virker det?

det korte:
Xbox hot or not?
Xbox kommer snart ny version?
Xbox only spil der er værd at spille?

Tak på forhånd og der er 200 på skud som jeg regner med at dele til de bedste svar:)
Avatar billede strych9 Praktikant
11. februar 2012 - 19:41 #1
Xbox 360 er supported minimum til 2015 ifølge Microsoft selv:
http://nexus404.com/Blog/2010/06/21/new-xbox-360-xbox-360-slim-delays-xbox-720-till-2015-xbox-360-presently-mid-cycle-says-microsoft-weve-got-at-least-another-five-years-of-this-generation/

http://uk.xbox360.ign.com/articles/991/991485p1.html

Nogle på rygtemøllen mener 2013: http://www.tomsguide.com/us/xbox-next-xbox-720-console-jeff-faulkner-Fable-Next,news-12958.html

Jeg selv mener det er usandsynligt at de skulle kaste en ny konsol ud så hurtigt efter kinect og slim udgaven af 360.

Med hensyn til spillene så bør du ikke udelukkende fokusere på om der er spil kun til Xbox. Selv om det samme spil findes til både PC og Xbox vil de nogengange være ret anderledes at spille grundet forskellen i kontrollerne.
Avatar billede kiksen1987 Novice
17. februar 2012 - 17:30 #2
svar til at strych9 svar ikke var alle points værd :)
Avatar billede MHougesen Nybegynder
20. oktober 2012 - 22:23 #3
Hvis du køber en Xbox så er der et must-have spil og det er Halo 1/2/3/4