Avatar billede mememe Nybegynder
14. februar 2012 - 05:36 Der er 3 kommentarer

Wordpress ekspert søges

Er der en Wordpress ekspert herinde, som er frisk på en opgave?
Jeg søger tilbud på et komplet site inkl plugins, tilpasninger mm.

Yderligere info gives til dem, som kan fremvise nogle seriøse referencer.

Bemærk opgaven dækker over meget mere end blot installation, samt installation af plugins.
Avatar billede edin22 Nybegynder
14. februar 2012 - 10:08 #1
Besked sendt.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
14. februar 2012 - 11:22 #2
Bare til info @edin22, normalt til denne type opgave lægger man bare en kommentar og så når spørger har besluttet sig kan der lukkes med et svar.

Nu vil mange jo bare springe forbi fordi der allerede ligger et svar på spørgsmålet.
Avatar billede conrado Nybegynder
14. februar 2012 - 12:47 #3
hi ,
  i have long experience working in wordpress .
i ahve my IT company here in kbh .
write to me to :info@ronplex.com , i will send you my references .
Regads