Avatar billede siggi Nybegynder
14. februar 2012 - 20:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Powerpoint præsention på nettet

Jeg har lavet en powerpoint præsentation med billeder, lydfil og videoklip, som jeg gerne vil sende ud som en invitation, men jeg kan ikke bare sende slideshowet med mail uden at sende lydfil og videoklip med.

Så tænkte jeg, at jeg ville gemme filen som website og så lægge den op på nettet med lyd og video, men det synes heller ikke at fungere.

Så hvordan kan jeg sende invitationen på mail, uden at skulle sende lydfil og videoklip. Kan man i slideshowet linke lyd og video fra nettet, eller hvad gør jeg?

kan nogen hjælpe?
Avatar billede siggi Nybegynder
29. februar 2012 - 17:41 #1
Lukker da jeg ikke har fået nogle svar
Avatar billede siggi Nybegynder
29. februar 2012 - 17:42 #2
L