Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. februar 2012 - 12:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PCworld's lorte software

http://www.pcworld.dk/art/213441/download-s-dan-f-r-du-dine-computerspil-til-at-k-re-bedre

Jeg downloade denne som fik min ellers fejlfrie PC til at lagge som en sindssyg, også langtid efter jeg lukkede spillet ned.

PCWorld: Lad dog være med at reklamere for sådan noget lorte software.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2012 - 12:46 #1
Jeg har nu 2 gange oplevet at downloade et program som pc world anbefalede og som viste sig at skade/sløve min pc, så jeg måtte afinstallere det igen.
Avatar billede erik_a Novice
15. februar 2012 - 13:54 #2
Hehe, har også lige installeret det i håb om at jeg kunne udskyde reinstallation lidt.
Kan da godt være den skal af igen lige om lidt...
Avatar billede jensenjs Juniormester
15. februar 2012 - 14:28 #3
Jeg var "heldigvis" skeptisk nok til ikke at bruge det.
Jeg har været inde og læse på PCWorld, og de skriver at

"Det kan i nogle tilfælde skabe problemer, så du kan også manuelt gå ind og vælge, hvad Game Booster egentligt må "slukke for", når du benytter funktionen"

Jeg vil nok anbefale at prøve det før du afinstallerer "lo...."
og så der efter afinstallerer.

Men lad os hører hvordan det går.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. februar 2012 - 18:18 #4
Jeg har allerede afinstalleret det.

Jeg fik ingen forbedring rent perfomancemæssigt, men tilgængæld begyndte Windows at lagge gevaldigt da jeg lukkede spillet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. februar 2012 - 16:02 #5
Lukket.