Avatar billede alca Nybegynder
15. februar 2012 - 23:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Denne DIV driller!!! :)

Hey guys..

Jeg har lavet noget indhold i 2 spalter på den her side. Nu skal jeg til at lave noget mere indhold under det, men ligeså snart jeg laver en div, bliver den kastet ud i venstre side (som i kan se) og indholdet fra den, er ikke engang i. Hvad the hell is wrong?

http://deattachedonline.com/detstrammermax/

sig til hvis I skal bruge noget kode..
Avatar billede niklask Nybegynder
16. februar 2012 - 00:03 #1
Efter du har brugt float på en div, skal du altid bruge et clear-fix bagefter.

http://www.webtoolkit.info/css-clearfix.html

Jeg prøvede at smide clear:both; på din nyboks, og det hjalp.
Avatar billede alca Nybegynder
16. februar 2012 - 00:20 #2
SKI-DE-FEDT :) Det var jo det der skulle til!! Thanks..!
Avatar billede niklask Nybegynder
16. februar 2012 - 08:18 #3
np :)
Avatar billede olebole Juniormester
16. februar 2012 - 16:12 #4
<ole>

- og i stedet for at 'smadre' sidens naturlige flow - og 'hacke' sig ud af de efterfølgende problemer, kan man give elementerne display:inline-block. Så opfører elemetet sig som inline element 'udadtil', men som block element 'indadtil'.

/mvh
</bole>