Avatar billede RuneNS Nybegynder
19. februar 2012 - 10:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brug for råd til at placere min nye computer pga ventilation

Hjælp til placering

Jeg har købt og fået bygget følgende

http://www.silverstonetek.com/ (...)

Og skal have monteret det under en bordplade (ophængt på undertiden).

Hvor meget plads vil det være bedst at have mellem undertiden af bordpladen og kabinettets top (hvorfra ventilation foregå), så jeg undgår for høj varme i kabinettet?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2012 - 10:22 #1
Hvis du vil fortsætte her må du lukke den anden tråd.
Dobbeltpost er ikke tilladt og vildleder mere end vejleder.
Men som skrevet i din anden tråd, så ser det ud til at ventilatoren suger ind i toppen, så varmen burde jo ikke blive et problem. Jeg forstår dog ikke hvorfor den suger ind der, da det strider måd fysikkens love (varme stiger opad).
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2012 - 10:23 #2
Avatar billede The_Buzz Novice
19. februar 2012 - 10:25 #3
Så meget som muligt, men jeg vil sige ihvertfald 10-15 cm

Hvis du blæser luften direkte op mod bordet, vil det jo også ryge tilbage ned mod kabinettet, som er af metal - og varme dette op - og igen kræve mere køling.

Hvem tænker da også på at montere ventilation helt i toppen af et kabinet (jeg antager det blæser opad siden du spørger) (jeg kan ikke se dit link - kun forsiden af din leverandør).
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2012 - 10:27 #4
Glem #1 da dette ser ud til at være et andet produkt.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2012 - 10:31 #5
Nej det er siden der kører, så det er vel mini itx vi taler om ikke?
Avatar billede RuneNS Nybegynder
19. februar 2012 - 10:41 #6
Jeg er i tvivl om hvordan jeg lukker den anden tråd, derfor to gange
Avatar billede RuneNS Nybegynder
19. februar 2012 - 10:44 #7
Lukker her. Hjælp modtages gerne på anden tråd.

Tak