Avatar billede Chewie Novice
19. februar 2012 - 11:32 Der er 5 kommentarer

MiniPC bag TV evt. med DVD

Hej

Jeg er på udkig efter en PC (med win7) som har en størrelse at den kan være bag på mit TV - evt. med DVD drev

Har i som eksperter nogle erfaringer eller ved hvad i ville gå efter?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. februar 2012 - 11:38 #1
Sådan en her er nok mit bedste bud: http://www.hifipriser.dk/Search/Products.aspx?q=a+c+ryan&sp=all&cpath=4-41-351&qt=All&nf=specifictaxonomy%3a%5eBillede%7c41%2fMedieboks%7c351%24

Du kan tilkøbe ekstern dvd/bluray drev som bruger usb (Ved ikke om det vil virke, men du kan jo høre producenten ad)

Ellers hvis den skal være bagpå tv så en fit-pc.dk ekstremt lille og lav strøm forbrug, koster lidt, men de har været dyrer end version 3 er :)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
19. februar 2012 - 11:49 #2
Der er massere af små maskiner, f.eks. har HP typisk en model kaldet ultra-slim desktop i deres forskellige serier, men inden du vælger skal du lige tænke over hvad du skal bruge den til.

Ofte er der andre faktorer, der er ligeså vigtige, som dem to nævner, f.eks. kan støj være ret så irriterende, hvis man skal sidde og se film på TV'et fra computeren.
Avatar billede Chewie Novice
19. februar 2012 - 12:04 #3
Wally det er netop til film og lign. på TVet - så lavt støj niveau ville være vær at tage med :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
19. februar 2012 - 12:51 #4
Prøv at se denne tråd #1
http://www.eksperten.dk/spm/957462