Avatar billede tha-joker Novice
21. februar 2012 - 23:12 Der er 3 kommentarer

Formatering af mac

Halløj eksperter
- jeg sidder her med min kærestes mac fra 2010 den skal formateres, men vi har kun min installations cd som er en mac fra 2011  ved i om man kan buge den samme cd  :)

på fohånd tak for hjælpen

Mark
Avatar billede benzon Praktikant
22. februar 2012 - 00:46 #1
Tvivler
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2012 - 19:57 #2
ja det kan du godt  hvad bit er cd /dvden på???  og hvad bit er din MAC ?
Avatar billede kjeldsted Novice
25. februar 2012 - 00:36 #3
Er de født med samme OS? Altså er de begge købt med snow leopard? I så fald, intet problem. Hvis der ligger Lion på computeren skulle en CD vist ikke være nødvendig, så vidt jeg ved.