Avatar billede ewax Nybegynder
22. februar 2012 - 13:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DDoS Angreb

Jeg er pt udsat for et længere varende ddos angreb, det er utroligt stressende da jeg selvfølgelig vil have min side online hele tiden

Findes der noget ddos angrebs beskyttelse til apache? jeg er langt fra server ekspert og kan kun finde hosting sider der siger de har ddos angrebs beskyttelse når jeg søger

Og det med at blokere iper virker ikke, det er ekstremt mange forskellige og 10-30 gange fra hver adresse
Avatar billede ewax Nybegynder
22. februar 2012 - 17:17 #1
Vi fik løst det ved firewall konfiguration :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
22. februar 2012 - 18:10 #2
Anskaf de iper der angriber og anmeld det ved politiet, samt evt en firewall løsning, men vil anbefale det med at anmelde det, især fordi det er pænt belastende...