Avatar billede thomsen1992 Nybegynder
22. februar 2012 - 20:06 Der er 7 kommentarer

ikke computer skærm. kan man brug sit gammel tv til det

jeg har ikke computer skærm til min computer. høre om man kan satter til computer til sig gammel tv og hvordan. eller send link jeg kan køb det
Avatar billede Blueeyez Mester
22. februar 2012 - 20:10 #1
Så vidt jeg ved så skal tvet have HDMI, DVI eller VGA for at følgende kan lade sig gøre, scart har jeg selv forsøgt men uden held, men der er stor forskel fra en pc skærm til en tv skærm.. (Efter min mening)
22. februar 2012 - 20:28 #2
...gammel tv ... ? Er det et CRT (glas) baseret ? Så vil det ikke blive brugbart!!!

---

Husk at pænt vende tilbage -> www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/thomsen1992
Avatar billede zoso Novice
22. februar 2012 - 21:02 #3
Hvis det er CRT(kassefjernsyn) er der højst sandsynlighed mulighed for S-video.

Men vær opmærksom på, at S-video ikke er samme billedkvalitet som f.eks. VGA - det er mere utydeligt. Det fungerer, men ikke optimalt.

Her er et link til et S-video kabel - Du kan desuden også få det i de fleste butikker.
http://www.av-cables.dk/s-video-kabler/
22. februar 2012 - 21:07 #4
Ref #3: Ja - hvis omtalte PC har S-Video udgang ???
Avatar billede thomsen1992 Nybegynder
22. februar 2012 - 22:08 #5
jeg har hdmi på computer . men på tv er der med dem 3 farve.
22. februar 2012 - 22:13 #6
HDMI er rent digital
"med dem 3 farve." er rent analogt

Så skal der skal aktivt (læs:dyrt) elektronikbox imellem ...
Avatar billede zoso Novice
22. februar 2012 - 22:40 #7
#6 Hvad er navnet på din pc? - så kan jeg lige tjekke om der skulle være andre muligheder.