Avatar billede superwulff Nybegynder
23. februar 2012 - 16:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP, Telnet og piletaster

Hej Eksperter

Jeg sidder og roder med et PHP Telnet script og er kommet så langt som til at sende kommandoerne til serveren, problemet er at denne server har en menu der ikke accepterer tekst input for at vælge, men derimod bruger man piletasterne..

Hvilken kommande skal jeg give den for fx. at bede den gå en ned ? og en til højre ?
//Her vælger jeg Xterm som defualt terminal
$telnet->DoCommand('xterm', $result);

echo $result;

//så kommer menuen op, næste kommando
$telnet->DoCommand('en til højre og 2 ned', $result);

echo $result;

Nogen ideer til hvad der kan stå isteder for "en til højre og 2 ned" ??

Tak
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
23. februar 2012 - 16:36 #1
Forventer du selv et svar, når ingen af dine ialt 27 spørgsmål er blevet lukket?
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
23. februar 2012 - 16:38 #2
Okay, formulerings fejl. Du har jo selvfølgelig oprettet flere spørgsmål, men at have 27 liggende åbne, er ikke godt. Nogle af dem går jo helt tilbage til 2004.
Avatar billede Six Nybegynder
23. februar 2012 - 18:16 #3
listen to the dawg!
Avatar billede superwulff Nybegynder
28. februar 2012 - 11:47 #4
Selvom jeg ikke mener det er det rigtige forum at rette henvendelse i (du kunne sende en PM) og du virker enormt sarkastisk må jeg jo erkende at du havde ret, jeg havde alt for mange åbne spm.

Jeg har lukket alle dem der havde et svar, lukket dem der aldrig kom en løsning på og PM'et alle dem der havde hjulpet mig uden at lægge et svar, udbedt et så de kunne få point og ellers bliver de lukket om en uge..

Lukker den her da spm ikke er relevant lige pt.