Avatar billede Kr3ll3GH4b Nybegynder
23. februar 2012 - 17:00 Der er 3 kommentarer

Quickoffice pro eller Pages? (iPad)

Hej Eksperter,
Jeg skal anskaffe mig et godt skrive program til min iPad. Valget står mellem Quickoffice og Pages. Jeg synes meningerne er meget blandet, inde på App Store.
Fordelen ved Quickoffice er at du får Word, Excel og Powerpoint for 119,- Hvis du skal have det tilsvarende hos Apple (Apples version af Microsoft office) koster det tre gange 59,-. Går nu ikke så meget op i prisen, det skal bare virke. Med det mener jeg foreksempel, at jeg skulle kunne ovreføre dokomenter fra iPaden til min PC (Windows 7) uden problemer. Håber der er nogen der har erfaring med programmerne og vil hjælpe! :)
--

Mvh
Avatar billede jjbirk Nybegynder
23. februar 2012 - 17:18 #1
Hvad med https://desktop.onlive.com/plans
Det er gratis hvis du kan hente det fra USA
Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. februar 2012 - 14:41 #2
har du fundet en løsning ??
Avatar billede Kr3ll3GH4b Nybegynder
26. februar 2012 - 16:10 #3
Ja, jeg har købt Quickoffice Pro :)