Avatar billede swordfish Nybegynder
23. februar 2012 - 20:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mangler en hardlock.sys fil?

Hej alle

Jeg har fået fat i et smart farvekalibreringsapparat ved navn Efi ES-1000. Jeg har det problem at når jeg smider den i computeren via usb, så kan den ikke finde en driver til den. Så finder jeg softwaren frem og installerede den og der meldte den at den mangler en signeret fil af navnet hardlock.sys (tror nok det var en sys-fil og jeg kan ikke finde det skærmbillede frem igen). Jeg har skrevet til support, men de er langsomme om at skrive tilbage. Hvordan fungere det med de der signerede filer og hvordan skaffe man sådan en?

På forhånd tak

Mvh. Jacob
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2012 - 20:36 #1
Har fundet en her til download:
http://sysfilesdownload.blogspot.com/2011/08/hardlocksys.html
Jeg kan selvfølgelig ikke garantere det er den rette.
Den skal sikkert ligge i system 32 og i drivers mappen.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2012 - 21:16 #2
Eller måske kun i system 32??
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. februar 2012 - 21:55 #3
Mangler du filen eller er den der men usigneret.
Avatar billede swordfish Nybegynder
23. februar 2012 - 23:07 #4
Nu har jeg prøvet at downloade den og smide den ind i system32 og det lader til at virke. Men har et andet problem, nu da jeg har forbindelse mellem apparatet og computeren. Nu siger den "Calibration Error". Men det er vel ikke noget du kan hjælpe med? Har ikke kunnet finde noget på google...
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2012 - 12:58 #5
Nej desværre ikke. Kender ikke farvekalibreringsapparat ved navn Efi ES-1000.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2012 - 13:00 #6
Avatar billede swordfish Nybegynder
24. februar 2012 - 16:06 #7
Jeg har fået svar tilbage fra support. Jeg skulle bruge noget software der hedder Efi Colour Profiler Suite. Det har jeg nu installeret og nu kører alt som det skal. Smid gerne svar, så bliver der delt points ud. Mvh. Jacob
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2012 - 07:36 #8
Svar