Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2012 - 01:02 Der er 3 kommentarer

Labels

Hej

Jeg står og skal på ferie og har i den forbindelse anskaffet nyt kamera.

Denne gang kunne jeg godt tænke mig at få sat en lille label med e-mail eller anden tekst på, hvis jeg skulle miste det.

Der er bare ikke meget plads til det (måske 2x3 cm max). Ved I hvor man kan få fremstillet en sådan label? Jeg tænker en form for metal-dymo med små bogstaver. Det skal klæbe godt men ikke være umuligt at fjerne igen.
Avatar billede finb Ekspert
24. februar 2012 - 10:19 #1
Lad guldsmeden gravere 2 steder: Et synligt og et usynligt, smør dit blod ned i den usynlige gravering.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2012 - 14:32 #2
Hvad er det for et svar at komme med?
Avatar billede netro Nybegynder
10. marts 2012 - 00:17 #3
...