Avatar billede taio Novice
24. februar 2012 - 13:40 Der er 1 løsning

Brevpapir i rapport

Hej alle eksperter

Jeg har en rapport, som jeg gerne vil designe efter et grafisk brevpapir. Grunden, er at jeg printer til pdf.

Når jeg åbner min rapport i design, kan jeg godt få brevhovedet til at passe, men så går det galt med resten, da logoet fylder hele siden med vandmærke. Er det muligt at tilpasse rapporten med en design fil eller et billede som fylder hele rapporten, i stedet for at skulle klippe og klister...?

På forhånd tak
Avatar billede taio Novice
01. marts 2012 - 09:24 #1
Lukker sp. da ingen svarer :-(