Avatar billede Milla-Tigerdyr Praktikant
25. februar 2012 - 23:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Filezilla logon problem

Jeg sad og programmerede, og ligepludselig hoppede den bare af, og nu vil den altså ikke gå på igen. Jeg har aldrig haft dette problem før, og mit internet virker fint alle andre steder. :S

Den siger;

Fejl:    Forbindelse mistet ved timeout
Fejl:    Kunne ikke forbinde til server
Status:    Venter på at prøve igen...
Status:    Kontrollerer adressen på ftp.latestdot.com
Status:    Tilslutter til 78.46.60.250:21...
Status:    Forbindelse etableret, venter på velkomstbesked...
Fejl:    Kunne ikke forbinde til server

Og det bliver den bare ved med. Håber I kan hjælpe derude. :)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2012 - 21:53 #1
Måske er det bare deres server der ikke lige virkede på det tidspunkt du prøvede at logge på. Kan se der er forbindelse lige nu. Prøv igen. :)
Avatar billede Milla-Tigerdyr Praktikant
26. februar 2012 - 21:55 #2
Ja, det må være det, fordi nu virker det. :-D
Avatar billede Milla-Tigerdyr Praktikant
19. marts 2012 - 16:32 #3
svar