Avatar billede irminger Praktikant
26. februar 2012 - 20:01 Der er 5 kommentarer

lyd fra pc til airplay enhed

Hej
Jeg er den lykkelige ejer af en forstærker med airplay i maven - og kunne godt tænke mig at kunne streame  fra pc til min airplay enhed. Jeg har rodet lidt med airfoil og airfoil speakers men kan ikke rigtigt finde min forstærker som airplay enhed. (Jeg kan sagtens fra fx en iphone mv.)
Er der nogen der har nogen gode alternativer til ovenstående så jeg kan lave playlister fra fx spotify og streame dem til min forstærker?

på forhånd tak
irminger
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
26. februar 2012 - 20:11 #1
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
26. februar 2012 - 20:14 #2
** har du prøvet itunes?
Avatar billede irminger Praktikant
26. februar 2012 - 21:16 #3
.. jeg glemte en lille men ikke ubetydelig deltalje :) - jeg ønsker at bruge spotify. (itunes og jeg er blevet uvenner - jeg har en udfordring med at skulle spille radiostationer derfra) Får en sær fejl og at radiotjenesten ikke kunne kontaktes og en anmodning om at prøve igen senere.. så det er desværre ikke et alternativ.
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
27. februar 2012 - 05:25 #4
Når okay :/
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
27. februar 2012 - 05:33 #5
Har du prøvet denne:
http://www.appleairplay.dk/airplay-med-spotify/
Der skulle være en indstilling ved siden at volum knappen. Hvis den ikke er der så genstart mobil. Appen kan drille lidt