Avatar billede gummimand Nybegynder
28. februar 2012 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Told og skat har lukket

Told og skat har (midlertidigt) stoppet spil på UK heste på nettet. Ihvertfald hos Betfair. Jeg har søgt, men har ikke kunnet finde et alternativ til BF.

Er der nogen her det stadig spiller på heste på nettet, og i så fald hvor?

Jeg giver gerne både 'staldtips' og point.
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
29. februar 2012 - 05:40 #1
Avatar billede gummimand Nybegynder
29. februar 2012 - 09:07 #2
Tak AnnemettePH

Det er strenge tider gamle jas. Det ender med, som i gamle dage, at jeg må ringe til en bookmaker i England for at spille.

Tak for dit svar jeg kvitterer med et tip:

I dag, 29. feb, på Kempton Park kl. 17:35 (lokal tid): Hest nr. 5 Megalala.

God fornøjelse.
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
29. februar 2012 - 13:19 #3
Hehe okay. Tror dog jeg bedre kan bruge points ;)
Avatar billede gummimand Nybegynder
29. februar 2012 - 13:49 #4
Tålmod min ven, tålmod. Du skal nok få alle de points det tilkommer dig; der kunne jo være andre der svarede ...
Avatar billede gummimand Nybegynder
04. marts 2012 - 14:13 #5
Tja - der er ikke mange svar, så jeg lukker spørgsmålet.

Dagens tip er Anychancedave i dag kl. 14:20.

Et andet tip er www.wbx.com - en interessant side.