28. februar 2012 - 20:30Der er
4 kommentarer og 1 løsning
Ansat se kalender og redigere
Hej Experter Det drejer sig om outlook 2010 kalender
Jeg skal bruge en måde at dele en kalender på.
Jeg har en pc som har en primær kalender, nu opretter jeg så en sekundær kalender kaldet "ansatte", denne kalender skal en ansat have på sin bærbar og android mobil som den primære.
Jeg skal kunne tilføje aftaler til den sekundære kalender og det skal den ansatte også kunne, hvordan gør jeg det??
Jeg har forsøgt at bruge den indbyggede funktion i outlook til at dele med, men det fungere ikke
"nfssister" Smider du et svar, så du kan få point og jeg kan lukke spg.
Løsningen blev at bruge outlook og google sync/kalender, den primære syncer via google synctoy op til en konto hos google og den sekundære kalender køre webbaseret hos google.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.