Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
29. februar 2012 - 19:56 Der er 1 kommentar

Leder efter Soundtrack med spænding i starten og "glad" senere.

Hej Eksperter

Jeg går i 10. klasse og er i gang med at lave min OSO aflevering (Obligatorisk selvvalgt opgave), jeg er i gang med at lave en film om at blive pilot. Soundtracket skal passe med en opstigning på ca. 500 meter altså skal den vare ca. 10-20 (den glade fase), hvorefter den gerne må ende med en glad stemning.

Håber i kan hjælp mig, sætter den til meget svær, da jeg selv har grublet over det i lang tid.

mvh thomas.
Avatar billede Jmv_cyber Novice
07. marts 2012 - 09:47 #1
Hellere sent end aldrig.
YouTube har utroligt mange "episke" melodier og andet uploadet på deres hjemmeside af forskellige brugere, og når først du finder en enkelt, kan du ikke undgå at støde ind i de andre. Hvis du er lidt fiks på fingrerne med hvad angår lydredigering, kan du snildt sammensætte 2 sange :)

Et par navne der evt. kan bruges (poster ikke direkte links):
Jeff Broadbent - Indomitable (Epic Dramatic Action)
Greatest Battle Music Of All Times: Battalions Unite
Breath and Life [Invictus OST] - Audio Machine
Two Steps from Hell - Undying Love

Osv.. Der er rigtig mange at vælge imellem, så det er bare at komme igang med at browse :P