Avatar billede Christina74 Praktikant
29. februar 2012 - 21:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har "reset" min Zyxel router, og ungerne kan nu ikke gå på internettet via Ipads

Vi har haft problemer med vores Zyxel router, og i den forbindelse har vi været nødt til at resette (knap bag på routeren). Nu kan vores 3 børn ikke komme på det trådløse netværk, da Ipad´s nu beder om en adgangskode.
Jeg har ikke haft adgangskode på mit trådløse netværk før, så aner ikke hvad jeg skal gøre.
HJÆLP!!
Avatar billede kimtheman Novice
29. februar 2012 - 21:56 #1
Vi må da håbe, du har haft adgangskode på det trådløse netværk før, ellers er det da rigtig godt at det sker nu.

For ellers har det jo bare være åbnet for alle. Og alle de kriminelle typer, har rigtig kunne hygge sig med dit åbne netværk, til at lave ulovligheder.
Knap så smart.

Du skal tage manual til routeren, eller finde den på deres hjemmeside. Og så skal du følge den, så du kan få sat dit trådløse netværk op, på den rigtige måde.

Og gider du ikke selv bruge den tid der skal til, så kontakt en it mand, og betal dig fra det.
Avatar billede Bauz Nybegynder
29. februar 2012 - 22:24 #2
Køre der andre pcer på netværket i så fald er det på trådløs eller kabler?

Det er dog hellere ikke så gal at opsæt en router med kode osv det er mere sikret osv hvis du siger hvilken mærke router i har skal jeg gerne guide dig igennem
Avatar billede pstidsen Novice
29. februar 2012 - 22:59 #3
Det er ikke tilladt at have flere åbne spørgsmål om det samme på samme tid. Luk dem, så der kun er ét åbent!
Avatar billede Bauz Nybegynder
01. marts 2012 - 19:41 #4
Samtidlig bør du få lukket en stak af de andre du har åbnet
Point ude: 455
Avatar billede Christina74 Praktikant
01. marts 2012 - 19:47 #5
Kan i ikke fortælle mig hvordan pokke rman lukker spørgsmål, og hvordan man giver point??
Aner ikke hvordan, og jeg synes ikke lige umiddelbart jeg kan finde ud af det.
Avatar billede Christina74 Praktikant
01. marts 2012 - 19:51 #6
HAr fundet ud af det.. tror jeg